معرفی بازرگانی آلتار


شرکت آلتار در کشور قرقیزستان

جمهوری قرقیزستان در قسمت شمال شرقی آسیای مرکزی واقع شده‌است و از شمال با قزاقستان، از جنوب با تاجیکستان، از غرب با ازبکستان و از شرق و جنوب شرقی با چین همسایه و هم‌مرز است. این کشور دارای آب و هوای معتدل کوهستانی، بهار و تابستان معتدل و زمستانی سرد است.

گرچه این کشور منابعی از طلا و اورانیوم و فلزهای کم‌یاب دارد ولی اقتصادش عمدتاً با تجارت خارجی سر و کار دارد و بخش عمده اقتصاد این کشور از صدور کالاهای بومی است. قرقیزستان در سال ۲۰۱۵ عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیایی شد و در حال حاضر هماهنگ‌سازی بین کشورها به این اتحادیه واگذار شده‌است.

عضویت قرقیزستان در اتحادیه اوراسیا هم از سوی روسیه بدون پاداش نمانده‌است. روسیه یک صندوق توسعه با سرمایه‌ای معادل یک میلیارد دلار برای این کشور ایجاد کرده که برابر یک ششم تولید ناخالص ملی قرقیزستان است. بر اساس آمارهای سال ۲۰۱۶ روسیه با واردات ۹۱۴ میلیون دلاری از قرقیزستان در جایگاه اول واردکنندگان و قزاقستان با واردات ۵۹۳ میلیون دلاری در جایگاه دوم قرار دارد.

زبان قرقیزی از شاخه زبان‌های ترک‌تبار است اما این کشور همواره در تلاش است زبان روسی را به عنوان زبان رسمی خود حفظ کند. واحد پول این کشور “سوم” قرقیزستان است که به طور تقریبی معادل ۰٫۰۱۲۲ دلار آمریکا است.

شرکت آلتارتاسیس شرکت بازرگانی ما در کشور قرقیزستان

شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس در راستای بهره‌برداری از فرصت‌های بازارهای جهانی و گسترش تجارت بین‌الملل موفق به تاسیس یک شرکت فعال در کشور جمهوری قرقیزستان تحت عنوان شرکت آلتار گشت.

این شرکت آسیایی فعالیت های تجاری خود را به منظور تامین کالاهای مورد نیاز در سراسر جهان، به ویژه در کشورهای اوراسیا و آسیای مرکزی، دنبال می کند. شرکت آلتار با سابقه تجارت با کشورهای آسیای مرکزی، منطقه CIS، شرق آسیا و در برخی موارد اروپای شرقی، سعی برآن دارد که زمینه کاری خود را به سایر نقاط جهان گسترش دهد و تجربه ای حرفه ای، قابل اعتماد و کم خطر را به مشتریان خود ارائه کند. 

شرکت آلتارمزایای تاسیس شرکت آلتار

شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس به مزیت داشتن شرکت فعال در کشور قرقیزستان، که یکی از کشورهای عضو اتحادیه کشورهای مستقل همسود (CIS) است، توانسته است ارتباط تجاری بسیار خوبی با کشورهای این منطقه نظیر قرقیزستان، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، روسیه و … برقرار کند. از جمله­‌ی این فعالیت­های تجاری می­توان به صادرات میوه، سبزی­جات و صیفی­­جات، مواد اولیه صنایع کاشی و سرامیک، ظروف کریستالی و بلور، مصنوعات سنگی و کاشی، مصنوعات چرمی و صنایع دستی، فرش، ماهی و خوراک ماهی و …اشاره کرد.

از جمله مزایای این مهم می‌توان به برقراری امنیت در فرایند انتقال وجه، امکان بازرسی شرایط و محصولات توسط نیروهای متخصص در کشور قرقیزستان، اطمینان از حسن انجام کار و فراهم شدن شرایط مذاکره، عقد قراردادهای بین المللی و… اشاره کرد.

اهداف تاسیس شرکت آلتار

آلتار در مارس 2021 درشهر بیشکک، کشور جمهوری قرقیزستان آغاز شد؛ هدف این شرکت گسترش خدمات در سراسر جهان، آسان‌سازی تجارت در سطح بین‌الملل و جلب رضایت مشتری است. مجموعه آلتار آمادگی خود را برای خدمت‌رسانی در زمینه های تجارت بین‌الملل از مشاوره تا ترخیص، حمل و نقل و… اعلام می‌دارد. این مجموعه با ترکیبی از نیروهای جوان و خلاق به دنبال ایجاد نوآوری در بازرگانی خارجی و ایجاد پویایی و دقت در این تخصص است.

شرکت آلتارچشم‌انداز شرکت آلتار در سطح جهانی

  • ایجاد بستر صادراتی مناسب برای عرضه کالای ایرانی به عرصه جهانی
  • بازاریابی‌کالای صادراتی ایرانی در عرصه بین الملل
  •  گسترش روابط بازرگانی با کشورهای همسایه
  • توسعه روابط بین‌الملل با کشورهای پنج قاره
  • راه‌اندازی دفاتر در تمامی کشورهای باسابقه بالا در همکاری تجاری با ایران
  • سرمایه‌گذاری در سطوح بنیادین صنعت و اقتصاد بین‌الملل از جمله تولید، بهره‌بردای، بسته‌بندی
  • برقراری روابط بلند مدت تجاری با مشتریان و شرکت های بین المللی

تارنمای این مجموعه به آدرس زیر با امکان ترجمه به زبان های انگلیسی و روسی در دسترس شما عزیزان است:

سایت شرکت آلتار

 

شرکت آلتار

 

برای ارتباط با کارشناسان بازرگانی مجموعه هرمس از پیوند تماس با ما استفاده کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      خانهخدمات[EN Version]تماس