نمایشگاه صنایع غذایی WorldFood 


در مسیر تجارت بین‌الملل فرقی ندارد تولیدکننده باشید یا شرکت مدیریت صادرات. شما همواره به بازاریابی و پیداکردن مشتریان جدید نیاز دارید.

شاید در ابتدای کار بازاریابی هزینه بر به نظر برسد؛ اما راهکارهایی وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد با هزینه خیلی کم بازاریابی اولیه داشته باشید. مقرون‌به‌صرفه‌ترین و ساده‌ترین راه پیدا کردن مشتری و یا تامین‌کننده شرکت در نمایشگاه‌های مرتبط با بازار کار شماست.

در صنعت غذا اما یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌ها، نمایشگاه صنایع غذایی (WorldFood) است که هرساله در کشورهای مختلفی از جمله ترکیه، روسیه، آلمان و… برگزار می‌شود. با ما همراه باشید تا مروری داشته باشیم بر نمایشگاه world food turkey 2023  و کیفیت برگزاری این نمایشگاه در شهر استانبول ترکیه. شاید شرکت‌کننده بعدی شما باشید

نمایشگاه صنایع غذایی WorldFood

WorldFood Istanbul که نقطه گردهمایی بین‌المللی صنایع غذایی ترکیه است، با مشارکت بیش از 1000 برند در مرکز  TUYAP از 15 تا 18 شهریورماه 1402 (بین 6 تا 9 سپتامبر 2023) برگزار شد.

نمایشگاه بین‌المللی محصولات غذایی و صنایع وابسته که فرصتی برای به نمایش گذاشتن و کشف آخرین نوآوری‌ها و گرایش‌های غذایی در جهان را فراهم می‌کند، این بار در کشور ترکیه طی 4 روز بیش از 64146 بازدیدکننده از 161 کشور و 1117 غرفه‌دار از 38 کشور جهان را در راستای تعامل و گسترش تجارت صنعت غذا را گرد هم آورد.

این نمایشگاه در سی و یکمین سال خود، افزایش چشمگیری در تعداد بازدیدکنندگان، غرفه‌داران و میزبانی بین‌المللی را تجربه کرد. از سال 1993، WorldFood مسیر قابل اعتمادی به بازار بوده است که منعکس‌کننده روندهای صنعت، آغاز همکاری بین‌المللی و ارائه جدیدترین محصولات غذایی و نوشیدنی به بازار تجارت جهانی است.

 

تاریخچه ورد فود ترکیه

نمایشگاه بین‌المللی غذا، WorldFood Istanbul، ابزاری مؤثر برای افزایش فروش، ترویج محصولات و جذب مشتریان جدید از طریق برقراری ارتباط مستقیم با تعداد زیادی از نمایندگان زنجیره‌های خرده‌فروشی و عمده‌فروشی علاقه‌مند به خرید محصولات غذایی است.

 

به مدت 30 سال، WorldFood نقطه ملاقات تولیدکنندگان بین‌المللی غذا و نوشیدنی و خریداران کلیدی این صنعت بوده است. این مکان ایده‌آل برای شرکت‌های خارجی است تا بخش غذای بین‌الملل را کشف کنند، با شخصیت‌ها و خریداران مهم صنعت ارتباط برقرار کنند و محصولات خود را در یک بازار جدید تبلیغ کنند. به عنوان یک رویداد B2B، WorldFood  بستر مناسبی برای رشد فروش و جذب مشتریان جدید در بخش واردات در اشل میلیارد دلاری مواد غذایی است. واردات در کشورهای مختلف جهان در دهه گذشته به طور پیوسته افزایش یافته است. روندهای جدید اجتماعی، مانند سبک زندگی شلوغ‌تر، شهرنشینی و درآمد متوسط بالاتر، نحوه خرید و خوردن محصولات غذا و نوشیدنی عادات غذایی مردم دنیا را تغییر می‌دهد و فرصت‌های تجاری را برای شرکت‌های صنایع غذایی افزایش می‌دهد.

بخش‌های مختلف نمایشگاه

غرفه‌داران WorldFood استانبول کل صنعت غذا و نوشیدنی، از جمله تمام بخش‌های اصلی، و همچنین جایگاه‌های خاص را نمایندگی می‌کنند. این شامل محصولات غذایی، بسته‌بندی و همچنین جدیدترین صنایع مربوط به آن است. با ارائه چنین محصولی، جای تعجب نیست که این نمایشگاه هر سال هزاران بازدیدکننده حرفه‌ای را برای فروش بی‌نظیر و فرصت‌های شبکه‌سازی جذب می‌کند. این نمایشگاه در بخش‌های زیر برگزار شد:

 

  • نوشیدنی‌های الکلی
  • غذاهای کودک
  • دیپ و پانسمان
  • محصولات قنادی
  • کنسرو و کنسرو
  • میوه خشک و آجیل
  • غذاهای مبتنی بر آرد و پاستا
  • غذای منجمد
  • افزودنی‌ها و مکمل‌های غذایی
  • مواد تشکیل‌دهنده غذا
  • محصولات تازه
  • محصولات گوشتی
  • غذاهای دریایی منجمد
  • غلات و ادویه‌جات ترشیجات
  • مربا، عسل، ملاس و فرآورده‌های حلوا
  • شیر و لبنیات
  • نوشیدنی‌های غیرالکلی
  • مواد غذایی طبیعی و ارگانیک
  • روغن‌های گیاهی و زیتون

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      خانهخدمات[EN Version]تماس