عضویت هرمس در اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه

آشنایی با اتاق بازرگانی مشترک

اتاق بازرگانی به عنوان یک شخصیت حقوقی شناخته می شود که هدف از تشکیل آن، هماهنگی میان بازرگانان و صاحبان صنایع و معادن می باشد. این تشکل با توجه به در‌خواست تجار و بازرگانان و پیشنهاد وزیر اقتصاد و با تصویب دولت ایجاد می شود و با برگزاری سمینارها و نمایشگاه‌ها ارتباط بین بازرگانان دو کشور را گسترش می دهد. اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه نیز یکی از انواع این تشکل هاست که برای ارتباط بین تجار ایران و روسیه و برنامه ریزی بین این دوکشور ایجاد شده است.

اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه

یکی از اهداف اصلی این تشکل ایجاد یک ارتباط موثر و قوی با مراکز اقتصادی روسیه می‌‌باشد و تمام افراد تشکیل دهنده این اتاق با بازارهای بزرگ روسیه در ارتباط هستند در ایران و در روسیه تغییرات بسیار بزرگی در دولت ها ایجاد شده است ولی با وجود همه تغییرات این تشکل به فعالیت خود ادامه داده است. اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه با صنعت فدراسیون روسیه و بنیاد توسعه همکاری تفاهم نامه امضا نموده اند. بین ایران و روسیه مبادلات تجاری بسیاری انجام می‌‌شود و تفاهم نامه های زیادی بین این دو کشور ایجاد شده است و با استفاده از توانایی های خود  می توانند در منطقه  تاثیرات مثبتی را بگذارند.

زمانی که اتحاد جماهیر شوری دچار تغییر شد، اتاق بازرگانی ایران شوروی به اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه تغییر نام داد. افراد تشکیل دهنده اتاق بازرگانی ایران و روسیه از مسکو در سال 1985 دیدن کردند و تغییر و تحول هایی بین اعضا تا‌کنون ایجاد شده ولی اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه با تمام تحولاتی که تا سال های اخیر داشته است، برای ایجاد یک روابط بهترین تجار و بازرگانان دو کشور پایدار بوده است. در سال 1393 آخرین انتخابات اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه انجام شده است و اعضای ایرانی و روسی برای این تشکل انتخاب شدند.

اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه

 

مزایای عضویت در اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه

  • افزایش روابط بازرگانی بین دو کشور و دست‌یابی به اطلاعات جامعی در مورد فعالیت‌های تجاری
  • افزایش همکاری‌های اقتصادی و تجاری دو کشور از طریق برگزاری سمینار، همایش و نمایشگاه‌
  • رفع مشکلات در قرار دادهای تجاری بین دو کشور توسط اتاق بازرگانی مشترک
  • رفع موانعی که شاید برای صدور گذرنامه وجود داشته باشد و آشنایی با هیات‌های کشور مقابل
  • اعزام هیات های تجاری از کشور مبدا به کشور مقابل
  • تسهیل در ارتباط با مراکزصنعتی و دولتی برای روابط تجاری
  • تهیه خبرنامه‌های محتوی جدید ترین اطلاعات در رابطه با قوانین و مقررات دو کشور

عضویت هرمس در اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه

شرکت بازرگانی توسعه و رشد تجارت هرمس به‌موجب داشتن یک شعبه بازرگانی فعال در پایتخت کشور روسیه و ارتباط اقتصادی و تجاری مستمر و هدفمند با این کشور، عضویت در اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه را داراست.

 

اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت عضویت در اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه و ثبت سفارش با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      خانهخدمات[EN Version]تماس