صادرات فلفل دلمه‌ ای به روسیه


صادرات فلفل دلمه‌ ای به روسیه

فلفل دلمه‌ ای یکی از سبزیجاتی است که به علت شکل زیبا، جنس جذاب، طعم متفاوت و رنگ‌های متنوع بسیار مورد توجه قرار دارد. این گیاه در چهار رنگ مختلف سبز، زرد، نارنجی و قرمز در بازار عرضه می‌شود. فلفل دلمه‌ ای به علت دارا بودن آب میان ‌بافتی فراوان یکی از کم‌ کالری ‌ترین سبزی ‌ها می‌باشد. با وجود اینکه فلفل دلمه‌ ای سبز رنگ در میان اکثر افراد شناخته ‌شده‌ تر می‌ باشد، اما پیگمان ‌های ایجاد کننده رنگ قرمز، نارنجی و زرد خواص بسیاری دارند. صادرات فلفل دلمه‌ ای به روسیه یکی از تجارت‌های سودآور برای ایران به شما می‌رود.

صادرات فلفل دلمه‌ای به روسیهویژگی‌های فلفل دلمه‌ ای صادراتی

قیمت فلفل دلمه ای صادراتی با توجه به کیفیت فلفل ها، رنگی بودن یا سبز بودن فلفل دلمه ای، قیمت بازار میوه و سبزی و همچنین نحوه بسته بندی تعیین می شود. اگر یک مشتری خارجی اقدام به خرید عمده فلفل دلمه ای از ایران نماید، فاصله دو کشور در روش‌های حمل و نقل موثر است. بر همین اساس، قیمت نهایی فلفل دلمه‌ای برای خرید به صورتی محاسبه می‌شود که هزینه‌های حمل و نقل هم به آنها اضافه گردد. بسته بندی و سورتینگ محصول در کارتن یا سبد نیز در قیمت آن تاثیر گذار است.

صادرات فلفل دلمه‌ای به روسیه

صادرات فلفل دلمه‌ ای

صادرات فلفل دلمه ای رنگی یک بازار پر رونق است که در اغلب کشورهای اروپایی و کشورهای عربی رونق دارد. تجارت و ارسال فلفل دلمه ای سبز و رنگی به کشورهای مختلف جهان انجام می گیرد. کشورهای حاشیه خلیج فارس نظیر کویت، امارات، قطر و کشور عراق در غرب ایران، بزرگترین وارد کنندگان انواع فلفل از ایران هستند. یکی دیگر از کشورهای مهم و اصلی برای صادرات فلفل دلمه رنگی، کشور روسیه است.

صادرات فلفل دلمه‌ ای به روسیه

از آن جایی که کشور روسیه، کشوری سردسیر است و در پرورش میوه و سبزی تازه، مشکلات زیادی دارد، بازارهای روسیه برای تجارت فلفل دلمه ای سبز و فلفل دلمه ای رنگی بهترین گزینه هستند. اگر تمام استانداردهای پرورش انواع فلفل دلمه ای رعایت شود، به راحتی می‌توان سهم بزرگی از بازارهای روسیه را تصاحب کرد.

صادرات فلفل دلمه‌ای به روسیهنکاتی برای صادرات فلفل دلمه‌ ای به روسیه

برای آنکه کیفیت بار فلفل صادراتی حفظ شود باید از کانتینرهای یخچال‌دار در روش‌های حمل زمینی یا دریایی بار به روسیه استفاده شود چراکه روس‌ها در کنترل کیفیت بار عملکردی قوی دارند. البته باید در نظر داشت که در فرایند حمل و نقل فلفل دلمه ای برای صادرات باید از یخ زدن بار جلوگیری شود.

آشنایی با قوانین صادراتی و وارداتی روسیه و پیدا کردن یک بازار خاص برای فروش می تواند صادرات فلفل به روسیه را ساده تر کند. میزان تقاضا برای خرید انواع فلفل دلمه ای در روسیه بالا است. فلفل دلمه‌ای رنگی که در گلخانه پرورش داده می شود، انواع فلفل قرمز و فلفل سبز گلخانه‌ ای، بهترین محصولات برای تجارت خارجی فلفل شناخته می‌شوند.

صادرات فلفل دلمه‌ای به روسیه

شرایط کاشت انواع فلفل دلمه ای به خصوص فلفل‌ دلمه‌ای گلخانه‌ای، بسیار سخت و کاملاً کنترل شده است. این میوه های سبز رنگ یا میوه های رنگی از گونه فلفل، باید از نظر شرایط دمایی نور و خاک مناسب، در بهترین وضعیت قرار داشته باشند تا حجم تولید، بالاتر رود. تولید کنندگان و پرورش دهندگان انواع فلفل دلمه ای گلخانه ای به دنبال این هستند که محصولات سالم مرغوب و بسیار با کیفیت را آماده کنند تا برای صادرات به روسیه بسته بندی شود.

واضح است که کیفیت فلفل دلمه‌ای بر اساس شرایط نگهداری و دشوار بودن کار در گلخانه تعیین می شود. در صادرات فلفل دلمه ای معمولاً قیمت‌گذاری بر اساس هر تن اعلام می‌شود.

صادرات فلفل دلمه‌ای به روسیه

نقش هرمس در صادرات فلفل دلمه‌ ای به روسیه

شرکت بازرگانی توسعه و رشد تجارت هرمس با کیفیت ترین نوع از فلفل دلمه‌ای سبز و رنگی را با نازل‌ترین قیمت از کشاورزان و گلخانه‌داران با تجربه در شهرستان «تیران و کرون» واقع در استان اصفهان خریداری کرده و در مرز آستارا برای ارسال به فروشگاه های زنجیره ای «مگنت» و «مترو» صادر می‌نماید.

این شرکت به دلیل داشتن روابط تجاری خوب در کشور روسیه و به سبب دارا بودن یک شرکت بازرگانی فعال در پایتخت کشور روسیه، به خوبی از قوانین این کشور آگاهی دارد و تجربه تجارتی سودآور و ایمن را به کشور روسیه برای شما عزیزان رقم می‌زند. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در مجموعه هرمس در ارتباط باشید.

تماس با ما

صادرات فلفل دلمه‌ای به روسیه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      خانهخدمات[EN Version]تماس