صادرات شیرآلات ساختمانی به کشور روسیه

صادرات شیرآلات

صادرات شیرآلات

مصالح ساختمانی همواره از محصولات تجاری پرطرفدار در سراسر جهان بوده است. محصولاتی نظیر انواع کاشی و سرامیک، انواع شیشه، سنگ‌های ساختمانی و… از جمله کالاهایی هستند که در کشورهای همسایه و نیز سایر کشورها به وفور مورد معامله قرار می‌گیرند.

افزون بر این کالاها دسته دیگری هم هستند که انواع صادراتی آن‌ها بسیار پرطرفدار است و انواع متنوعی هم در سراسر جهان دارند. شیرآلات ساختمانی و بهداشتی کالایی است که از تنوع بسیار خوبی در کشور ایران برخوردار است و سالانه بخش گسترده‌ای از صادرات ایران را در بر می‌گیرد.

صادرات شیرآلات

ظرفیت‌های صادراتی شیرآلات

کشورهایی نظیر آذربایجان، ازبکستان، استرالیا، افغانستان، آلمان، امارات متحده، بحرین، تاجیکستان، ترکمنستان، ترکیه، عراق، روسیه، قرقیزستان، قزاقستان، کویت، گرجستان و لبنان تا به امروز مقاصد صادراتی شیرآلات ساختمانی و بهداشتی ایرانی هستند.

با استناد به گزارش منتشر شده توسط سایت ترید مپ در سال 2021 در حدود 53% از سهم صادرات شیرآلات ایران به کشور عراق است با این حال روسیه همچنان در زمره مقاصد صادراتی ایران قرار دارد. کشورهای پاکستان، سوریه، قرقیزستان، قزاقستان، اوکراین و ترکیه نیز سهم قابل توجهی از صادرات شیرآلات از ایران را به خود اختصاص می‌دهند.

صادرات شیرآلات

صادرات شیرآلات به روسیه

فدراسیون روسیه با عنوان پهناورترین کشور جهان هر روزه پذیرای حجم گرانی از کالاهای وارداتی به این کشور است. از آجر و سیمان گرفته تا مصالح ساختمانی جزء نظیر کاشی و شیرآلات محصولاتی هستند که سالانه بخش زیادی از صادرات کشور ما به روسیه را شامل می‌شوند.

کشور روسیه با جمعیت تقریبی ۱۴۴ میلیون نفر، یکی از کشورهای پر جمعیت منطقه اوراسیا است که برای صادرات کالاهای ایرانی مقصد پرسودی است. این کشور به دلیل قرار گرفتن در حاشیه‌ی‌ دریای خزر و نزدیک بودن به ایران از نظر مسافت، ظرفیت مناسبی برای صادرات، خصوصاً صادرات مصالح و لوازم ساختمانی است.

مصالح ساختمانی و شیرآلات با کد تعرفه (HS code) 848180 در سراسر جهان قابل معامله است. گرچه تجارت با روسیه نیازمند تمهیدات به خصوصی است اما مسیر صادراتی ایران به روسیه همواره گسترده و پر رونق بوده است.

 

صادرات شیرآلاتمزیت‎‌های ایران برای صادرات شیرآلات

کشور ایران، غنی از منابع نفت و گاز، با داشتن منابع فراوان و نیز برخورداری از نیروی انسانی ارزان همواره ظرفیت‌های تولیدی گسترده‌ای در صنایع مصالح ساختمانی دارد. فراوانی آب، برق، گاز و نیروی انسانی سبب گشته تا ایران به یکی از مبداهای صادراتی قدرتمند در سایر کشورها تبدیل گردد.

از طرفی خلاقیت و خوش ذوقی ایرانیان در طراحی و صنعت، بازوی افزاینده تولید محصولات صنعتی گشته است. این امر منجر به تنوع بالای محصولات ساختمانی نظیر شیرآلات و نیز زیبایی محصولات در عین کارایی می‌باشد.

سرشار بودن از منابع نفت و گاز، ارزانی نیروی کار انسانی، خلاقیت در طراحی و تنوع برندهای موجود در بازار همه و همه عواملی است که در سده اخیر بستر صادرات مصالح ساختمانی و به‌ویژه شیرآلات بهداشتی را فراهم کرده است.

صادرات شیرآلاتنقش هرمس در صادرات شیرآلات به روسیه

تجار ایرانی همواره به دنبال برقراری ارتباط تجاری با کشور روسیه بوده‌اند البته به دلیل عدم شناخت صحیح از این بازار گاها به جای ارتباط تجاری سودمند، مورد زیان نیز قرار گرفته‌اند. چالش دیگری که تجارت با روسیه برای ایرانی‌ها به همراه دارد، مسئله ارتباط به زبان روسی است که سختی‌های به خصوص خودش را دارد.

شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس با سابقه 5سال فعالیت در روسیه و دارا بودن یک شرکت بازرگانی بزرگ در پایتخت این کشور، شرایطی را برای تجار ایرانی فراهم می‌آورد تا بتوانند معاملات تجاری را در عین سودآوری، ایمن و سهل تجربه کنند.

این شرکت با بهره مندی از ارتباطات تجاری گسترده با برندهای صاحب نام مصالح و شیرآلات ساختمانی، تجربه مستمر صادرات 6برند برگزیده از این محصولات را به کشور روسیه داراست. شیرآلات ساختمانی صادر شده توسط هرمس به تجارتی پرآوازه و سودمند در کشور روسیه بدل گشته است.

 

جهت اخذ مشاوره در امور صادرات به کشور روسیه و ثبت سفارش با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

صادرات شیرآلات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      خانهخدمات[EN Version]تماس