صادرات محصولات بلور کاوه به کشور قرقیزستان


صادرات محصولات بلور و کریستال ایرانی

باتوجه‌ به تنوع بسیار بالای محصولات تولید شده توسط کارخانه‌های مختلف ظروف بلور و کریستال می‌تواند باعث ارزآوری بسیار بالا و اشتغال بیشتری برای کشور گردد. این محصولات در مقایسه با نمونه کارهای موجود در بازار جهانی با رقبای آسیایی خود رقابت می‌کنند.

مزایای صادرات محصولات بلور و شیشه

وجود مواد اولیه برای تولید ظروف بلور و کریستال، آن هم با بالاترین کیفیت و استاندارد از یک سو، و ظرفیت تولید بسیار بالای ظروف بلوری تولیدی توسط شرکت‌های بلور و شیشه ایرانی از سوی دیگر باعث شده است تا بلور ایرانی یکی از پر طرفدارترین انواع ظروف نشکن در جهان و به‌ویژه در کشورهای آسیایی باشد. از سوی دیگر رنج قیمتی بسیار مناسب در مقایسه با نمونه‌های اروپایی موجود در بازار قاره آسیا سبب گشته است تا این ظروف طرفداران بسیاری زیادی پیدا کند.

صادرات محصولات بلور کاوه

صادرات محصولات گروه صنعتي شيشه كاوه

گروه صنعتي شيشه كاوه با بیش از 30 سال تجربه به عنوان بزرگترین تولید کننده شیشه و بلور در نقش خصوصی در کشور ایران و منطقه شناخته می شود. فعالیتهای این گروه در چهار حوزه کسب و کار از جمله بلور و ظروف شیشه ای، شیشه های تخت، مواد اولیه صنعت شیشه و صنایع پتروشیمی دسته بندی می گردند.

در نقش شیشه جام این گروه دارای 4 واحد بزرگ تولید شیشه فلوت و 2 واحد تولید شیشه مشجر می باشدکه در سال 1379 اولین تولید فلوت کشور تحت عنوان کارخانه ایران فلوت و همچنین در سال 1397 جدیدترین و پیشرفته ترین واحد تولیدی فلوت منطقه با نام فلوت کاویان پاسخ گوی نیاز دیروز تا به امروز مشتریان داخلی و خارجی می باشند.

صادرات محصولات بلور کاوه

امروزه شیشه جام یکی از مهمترین عوامل ساخت و ساز در دنیا و کشورمان ایران است. با انبوه سازی های انجام شده در سطح کشور و تنوع نیازهای بازار، گروه صنعتی کاوه با اتکا به دانش متخصصان مجرب و تجربه چندین دهه در صنعت شیشه توانسته پاسخ مناسبی به نیازهای تخصصی انبوه سازان و مشتریان در سرتاسر جهان ارائه نماید. اين گروه با برخورداري از آخرين تكنولوژي روز جهان، انواع شيشه هاي فلوت, شيت مشجر, كنترل كننده انرژي, رفلكس, لمينت و آينه را در دو نوع ساده و رنگي توليد و عرضه مي نمايد.

بعد از گذشت چند سال این کارخانه سریعا با پیشرفته کردن دستگاه های تولید خود، توانست به ظروف بلور نشکن دست پیدا کند و گام بزرگی را در پیشرفت این صنعت ایفا کند و پا در بازار های رقابتی جهانی بلور گذاشت و با اولین کارخانه تولیدکننده ظروف شیشه ای در ایران، شرکت بلور کاوه بود که پا در عرصه ی تولیدات ظروف اشپزخانه ای گذاشت و توانست نیاز کشور را اندکی برطرف کند.

بعد از گذشت چند سال این کارخانه سریعا با پیشرفته کردن دستگاه های تولید خود، توانست به ظروف بلور نشکن دست پیدا کند و گام بزرگی را در پیشرفت این صنعت ایفا کند و پا در بازار های رقابتی جهانی بلور گذاشت و با صادرات بلور کاوه به کشور های منطقه، فعالیت خود را شروع نمود. به کشور های منطقه، فعالیت خود را شروع نمود.

صادرات محصولات این برند به کشورهای مختلفی در جهان انجام می‌شود و هم اکنون تولیدات این شرکت به بیش از ۴۵ کشور جهان در حال صادر شدن است. از جمله این کشورها می‌توان جمهوری قرقیزستان را نام برد که از مشتریان دائمی ظروف بلور و کریستال است.

صادرات محصولات بلور کاوه

از جمله دیگر کشور هایی که صادرات بلور کاوه مستمر به آنها انجام می شود عبارتند از:

  • افغانستان
  • پاکستان
  • ترکمنستان
  • پاکستان
  • عمان
  • سوریه
  • کویت
  • تاجیکستان
  • ارمنستان
  • گرجستان
  • قرقیزیستان
  • قزاقرستان
  • و…

نقش شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس در صادرات محصولات بلور

شرکت آلتار به‌عنوان یک شعبه فعال از شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس در جمهوری قرقیزستان با شناخت حداکثری ظرفیت‌های فروش محصولات بلور و شیشه در پایتخت این کشور و با داشتن کانال‌های حرفه‌ای برای فروش، سالانه تناژ قابل‌توجهی از محصولات این گروه صنعتی را در کشور قرقیزستان به فروش می‌رساند؛ لذا مجموعه بازرگانی هرمس با دارا بودن متخصصان باتجربه در زمینه صادرات محصولات بلور و به ویژه محصولات بلور کاوه آمادگی خود را برای گسترش فعالیت این تجارت در سراسر جهان اعلام می‌دارد. جهت سفارش این محصولات با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

https://www.hermestdc.ir/fa/contact-us/

صادرات محصولات بلور کاوه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      خانهخدمات[EN Version]تماس