واردات محصول کاغذ سیلیکونی از کشور چین


درباره محصول کاغذ سیلیکونی

کاغذ سیلیکونی نوعی کاغذ نچسب است که در تولید انواع محصولات پشت چسب‌دار کاربرد دارد. تولید این کاغذ به این نحو است که کاغذ ویژه را با تکنولوژی پیشرفته سیلیکونایز می‌کنند. این کاغذ در رنگ و درجه کیفی و رها شوندگی های مختلف تولید می‌شود. از جمله محصولات تولیدی این نوع کاغذ نچسب می‌توان به برچسب و لیبل پشت چسب‌دار، فوم پشت چسب‌دار، انواع چسب دوطرفه و… اشاره کرد.

کاغذ پشت چسبدار از سه جز اصلی رویه (face STOCK)، زیره  (RELEASE LINER) و چسب (ADHESIVE) تشکیل شده است. کاغذ پشت چسب دار مرغوب کاغذی است که سطحش کاملا صاف و بدون برآمدگی و تورفتگی باشد و نیز چسبندگی مطلوبی داشته باشد.

واردات محصول کاغذ سیلیکونیواردات محصول کاغذ سیلیکونی از کشور چین

در شمار بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کاغذ سیلیکون کشورهای چین، هند، تایوان و… را می‌توان نام برد. گرچه این محصول در داخل کشور هم تولید می‌شود اما نسخه وارداتی آن طرفدارهای خاص خود را دارد؛ از جمله می‌توان شرکت نوین برچسب هرمس را نام برد که از این محصول در تولید انواع کاغذهای پشت چسب‌دار استفاده می‌نماید. این شرکت کاغذ سیلیکونی مورد استفاده در تولیدات خود را از کشور چین وارد می‌نماید و از این طریق کیفیت تولیدات خود را تضمین می‌کند.

تعرفه گمرکی جهت ترخیص کاغذ پشت چسب دار ذیل ردیف 48114900 می باشد با 32% حقوق ورودی.این کالا نیازمند مجوز بهداشت می باشد و با ارز متقاضی وارد می شود و همچنین 9% ارزش افزوده دارد. کد تعرفه گمرکی لیبل پشت چسب دار با ضخامت 20 میکرون چنانچه از جنس کاغذ یا مقوا باشد، مشمول ردیف 4821 و چنانچه از جنس نسوج باشد مشمول ردیف 5807 می شود.

در سامانه ارزش گمرکی برای کاغذهای پشت چسب دار با گرماژ 92 گرم بر متر مربع که بر روی یک لایه کاغذ آۀغشته به مواد پلاستیکی به عنوان محافظ قرار گرفته باشند ارزش 2 دلار تعیین گردیده است. ورود انواع کاغذ دارای علامت رسمی دولتی به صورت واتر مارک موکول به موافقت وزارت امور اقتصاد و دارایی می باشد. واردات کاغذ پشت چسب دار 9% مالیات بر ارزش افزوده نیز دارد در حالیکه کاغذهای تحریر از معافیت مالیاتی بر خوردارند.

واردات محصول کاغذ سیلیکونیمعرفی شرکت نوین برچسب هرمس

کلنگ احداث کارخانه تولید انواع کاغذ و فیلم پشت چسبدار در شهرک صنعتی محمودآباد استان قم در تاریخ ۵ مرداد ۱۴۰۰ زده شد. این کارخانه که از پروژه های دپارتمان سرمایه گذاری خصوصی هرمس کپیتال است، در نظر دارد سالانه بیش از ۲۱ میلیون متر مربع انواع کاغذ و فیلم پشت چسبدار را به صورت رول، شیت و دایکات شده تولید نماید. خط تولید این مجموعه بر اساس به روزترین تکنولوژی موجود توسط متخصصین و نیروهای داخلی در حال ساخته شدن می‌باشد و سالن تولید مجموعه نیز در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر و سالن تولید ۱۶۰۰ متری در حال احداث می‌باشد.

تولیدات این مجموعه موارد زیرخواهد بود:

  • انواع کاغذهای نیمه گلاسه، سوپر گلاسه، آرت، متالایز، فارما به صورت پشت چسبدار
  • انواع فیلمهای شفاف، متالایز، صدفی، سفید، Ultra Clear به صورت پشت چسبدار با رویه Bopp ,PE ,PVC ,PP و زیره های کاغذی و پت
  • انواع کاغذهای حرارتی و کاغذسنگی به صورت پشت چسبدار

واردات محصول کاغذ سیلیکونینقش شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس در واردات کاغذ سیلیکونی

کارکنان کوشا و توانمند مجموعه هرمس با بررسی بازارهای این محصول در کشورهای مختلف و مذاکره با شرکت‌های تولیدکننده توانستند این محصول را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت از کشور چین وارد نمایند و در اختیار یکی از نوآوران عرصه چاپ قرار دهد. کیفیت محصول وارداتی ابتدا با دریافت نمونه (sample) از تولیدکننده چینی و بررسی کارشناسان شرکت نوین برچسب هرمس تایید شد و این مجموعه موفق به واردات محصول کاغذ سیلیکونی با بهترین کیفیت و نیز مطلوب‌ترین قیمت از تولیدکننده خارجی گشت.

جهت مشاوره، بازاریابی، ثبت سفارش و ترخیص این محصول و سایر محصولات مرتبط با چاپ، با کارشناسان مجموعه هرمس در ارتباط باشید.

https://www.hermestdc.ir/fa/contact-us/

واردات محصول کاغذ سیلیکونی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      خانهخدمات[EN Version]تماس