فعالیت شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس در اینستاگرام


امروزه فعالیت‌ در شبکه‌های اجتماعی در کنار شبکه‌های حقیقی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. لذا شرکت‌های تجاری برای به روز رسانی، نمایش منظم فعالیت‌های تجاری و بهبود روابط تجاری خود با سایر ارگان‌ها در این شبکه‌ها فعالیت می کنند.

درباره شبکه اجتماعی اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار است که در رده ۶ شبکه اجتماعی برتر دنیا قرار گرفته است. در سراسر جهان بیش از یک میلیارد کاربر فعال به این شبکه اجتماعی دسترسی دارند. اغلب افراد برای برقراری ارتباط، کشف و الهام گرفتن از ایده‌های رایگان، در این برنامه فعالیت می‌کنند. این موضوع، اینستاگرام را به بستری برای ارتباط برندها با مخاطبان و همچنین استفاده از فرصت‌های بازاریابی تأثیرگذار تبدیل کرده است.

فعالیت شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس در اینستاگرام

تاریخچه اینستاگرام

اینستاگرام که در انگلیسی به آن Instagram گفته می شود در واقع ترکیبی از دو کلمه instant camera و telegram می باشد که به معنای پیام رسانی فوری از طریق عکس و دوربین می باشد. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی رایگان است که به جهت اشتراک عکس و فیلم ساخته شده است. اولین نسخه این اپلیکیشن در اکتبر سال ۲۰۱۰ به صورت رسمی برای ios راه اندازی شد و طی یک ماه حدود یک میلیون کاربر به دست آورد. این برنامه در آوریل سال ۲۰۱۲ نیز برای سیستم عامل اندروید راه اندازی شد.

آمار منتشرشده از فعالیت در اینستاگرام

آمار منتشرشده نشان می‌دهد که این شبکه اجتماعی در حال حاضر بیش از 400میلیون کاربر فعال دارد و هرروز به‌ طور متوسط ۸۰ میلیون عکس در سراسر جهان به اشتراک گذاشته می‌شود. گرچه بیشتر افراد از شبکه اجتماعی اینستاگرام بیشتر برای ارتباطات میان فردی و به اشتراک گزاری علایق فردی استفاده می‌کنند اما امروزه انجام بسیاری از امور تجاری و معاملات نیز وابسته به این شبکه اجتماعی است؛ طوری که با غیرفعال شدن این شبکه امکان سقوط بسیاری از مشاغل و تجارت‌ها ممکن خواهد بود.

فعالیت شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس در اینستاگرام

استفاده جهانی کاربران از اینستاگرام

در این بخش لیستی جهانی از استفاده و کاربران این برنامه آورده شده است:

  1. ایالت متحده : ۱۱۰ میلیون
  2. برزیل : ۶۶ میلیون
  3. هند : ۶۴ میلیون
  4. اندونزی : ۵۶ میلیون
  5. روسیه : ۳۵ میلیون
  6. ترکیه : ۳۴ میلیون
  7. ژاپن : ۲۴ میلیون
  8. انگلستان : ۲۲ میلیون
  9. مکزیک : ۲۰ میلیون
  10. آلمان : ۱۸ میلیون

میانگین سنی کاربران اینستاگرام

  1. ۱۸ تا ۲۹ سال : ۵۹ درصد
  2. ۳۰ تا ۴۹ سال : ۳۳ درصد
  3. ۵۰ تا ۶۴ سال : ۱۸ درصد
  4. ۶۵+ سال : ۸ درصد
  5. لازم به ذکر است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و سهولت دسترسی به شبکه اجتماعی اینستاگرام، سن فعالیت در این شبکه به کمتر از 18 سال و در مواردی حتی کمتر از 10 سال کاهش یافته است. این امر می‌تواند اثرات جبران ناپذیری برای افراد داشته باشد.

فعالیت شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس در اینستاگرام در سال 1400

شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس به عنوان یک شرکت بازرگانی فعال با داشتن دو شعبه یکی در در کشور جمهوری قرقیزستان و دیگری در کشور پهناور روسیه، در سال 1400 فعالیت خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرام آغاز کرده است. این اقدام هرمس را می‌توان در راستای همگام شدن با تجارت جهانی و پیشرفت شبکه‌های اجتماعی در نظر گرفت.

این شرکت در تلاش است از این بستر روابط تجاری خود را با سایر شرکت‌ها و ارگان‌ها بهبود بخشد و مخاطبان خود را با دورنمایی از فعالیت‌های شرکت آشنا سازد. صفحه اینستاگرام شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس با آدرس hermestdc.ir در دسترس شما عزیزان است.

«با دنبال کردن این صفحه با ما همراه باشید.»

فعالیت شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس در اینستاگرام

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      خانهخدمات[EN Version]تماس