واردات قطعات صنعتی شرکت نوردسون


تاثیر واردات قطعات صنعتی در چشم‌انداز داخلی

واردات ابزار صنعتی یک حرکت مثبت برای تمامی کشور های روبه‌رشد و آینده‌نگر می‌باشد، زیرا این عمل موجب دسترسی راحت صنعتگران به ابزار روز دنیا و پیشرفت روزافزون آنها می‌شود. شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس با داشتن سابقه درخشان در حوزه واردات قطعات صنعتی از بزگترین کارخانجات تولید کننده این محصولات، در سال 1400 موفق گردیده است پس از انجام مذاکرات با شرکت نوآور نوردسون، واردات ابزار صنعتی از این شرکت را شروع کند که امکان پیشرفت برای صنعتگران برجسته این مرز و بوم فراهم آید و چرخ صنعت ایران زمین همواره در گردش باشد.

 

واردات قطعات صنعتی نوردسون

معرفی شرکت نوردسون

شرکت نوردسون یک  شرکت چند ملیتی و پیشرو و نوآور در دنیا در حوزه الکترونیک با سطحی بالا در رسیدگی به خدمات مشتریان می‌باشد. این شرکت در سال 1954 در ایالت اوهایو در آمریکا تاسیس گردید و هم اکنون با بیش از 7000 پرسنل و 35 نمایندگی در سراسر دنیا مشغول به فعالیت می‌باشد. این شرکت محصولات متمایز مورد استفاده برای تزریق چسب ها، انواع کوتینگ یا پوشش‌ها، درزگیرها، بیومواد و سایر مواد مثلا برای مدیریت مایعات، برای تست و بازرسی، برای درمان UV و درمان سطح پلاسما را مهندسی، تولید و به بازار عرضه می کند که در این مورد می‌توان به دستگاه عمل‌آوری پلاسما (plasma surface treatment) ، دستگاه لحیم‌کاری انتخابی (selective soldering) و ژل پوشش سازهمدیس (conformal coating)  اشاره کرد.

 

واردات قطعات صنعتی نوردسون

قطعات صنعتی عمل‌آوری با پلاسما (plasma surface treatment)

عمل آوری با پلاسما روشی اقتصادی و سریع برای اصلاح و تغییر سطح پارچه در ابعاد میکروسکوپی بدون استفاده از رو شهای شیمیایی است. پژوهش‌های مختلف که در مورد این عمل انجام گرفته نشان داده که عمل آوری با پلاسما منجر به افزایش براکنش و نفوذ ذرات مس و رسانایی الکتریکی زیاد باعث پوشش دهی بیشتر و یکنواخت سطح پارچه شده است که در مقایسه با روش آبکافت شیمیایی که به طور معمول انجام می‌گیرد به طور شگفت‌انگیزی پیشرفت داشته است.

قطعات صنعتی لحیم کاری انتخابی (selective soldering)

در این فرآیند لحیم­کاری، نقاط اتصال با کمک رباتیک، بدون تماس با دیگر اجزاء احتمالاً حساس به حرارت گرم می­شوند که این موضوع باعث برتری این روش در حوزه دقت انجام کار نسبت به روش لحیم‌کاری اجافی و لحیم کاری موج در بسیاری از مواقع شده است.

قطعات صنعتی پوشش همدیس (conformal coating)

مواد پوشش ساز همدیس (conformal coating) یک پوسته پلیمری نازک است که برای محاظت مدار های الکترونیکی در برابر رطوبت، گرد و غبار، مواد شیمیایی و صدمات ناخواسته استفاده می‌شود. به‌کار بردن این پوشش سازی ها را می‌توان به روش های مختلفی مانند برس‌زنی،اسپری کردن و پوشش سازی غوطه‌وری انجام داد. اکثر شرکت های مونتاژ مدار، مدار ها را با یک لایه ژله‌ای پوشش‌ساز همدیس می‌پوشانند زیرا با انجام این کار بررسی این مدارها راحت تر از فرایند قالب‌گیری است.

 

واردات قطعات صنعتی نوردسون

نقش شرکت نوردسون در کشورهای مختلف

قطعات صنعتی شرکت نوردسون در بسیاری از صنایع و کارخانه‌های تولیدی پیشرو و توسعه‌یافته مانند آلمان، کره، ژاپن و… برای بالا بردن کیفیت محصولات خود و افزایش رضایت مشتری توزیع و استفاده می‌شود. بسیاری از صنایع و کارخانه‌های تولیدی در کشورهای توسعه‌یافته و درحال‌توسعه از قطعات تولیدی شرکت نوردسون برای بالابردن کیفیت محصولات خود و گسترش صنعت استفاده می‌کنند. کشور ما، ایران، نیز از این قاعده مستثنی نیست. صنعتگران ایرانی برای به‌روز‌رسانی صنعت ملی و بهبود بخشیدن کیفیت محصولات خود همواره از قطعات صنعتی روز دنیا بهره می‌گیرند و گاها اقدام به واردات این قطعات می‌نمایند.

 

واردات قطعات صنعتی نوردسون

نقش هرمس در حوزه واردات قطعات صنعتی

شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس توانسته است با استفاده از تجربیات قبلی خود در حوزه واردات ابزار و قطعات صنعتی امکان خرید محصولات صنعتی از یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان آن را برای صنعتگران ایرانی را با قیمتی مناسب فراهم کند. این شرکت با تلاش و تدبیر مدیران خود سعی در افزایش واردات و تعاملات بین‌المللی ایران با کشور ها و کارخانجات پیشرو و نوآور در حوزه صنایع را دارد و امید است که واردات این محصولات موجب افزایش رفاه مردم عزیزایران و ترقی صنعت کشور در حوزه بین‌الملل شود. برای اطلاعات بیشتر و سفارش این محصول با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      خانهخدمات[EN Version]تماس