توسعه و رشد تجارت هرمس در دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا 2023


دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ با حضور وزیر صمت، سفرای عضو اتحادیه اوراسیا، شرکت‌های ایرانی از بخش خصوصی و دولتی و کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا در نمایشگاه‌بین‌المللی تهران افتتاح شد.

در این نمایشگاه که به مدت 4 روز برگزار شد، ۱۰۰ شرکت ایرانی صادراتی در حوزه‌های مختلف انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی، محصولات کشاورزی، خودرو، مناطق آزاد، صنعت، دانش‌بنیان و … آخرین دستاوردهای خود را ارائه کردند.

حضور شرکت‌هایی از کشورهای روسیه، ارمنستان و قزاقستان در قالب پاویون و غرفه‌های تخصصی در این دوره از نمایشگاه اختصاصی اوراسیا از دیگر رخدادهای مهم این نمایشگاه بود.

نشست توسعه روابط اقتصادی ایران اوراسیا، کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای و کشورهای حاشیه خلیج فارس برای همکاری و گسترش روابط کشورهای منطقه، با حضور تولیدکنندگان، صنعت‌گران و کارآفرینان از اتفاقات مهم این نمایشگاه بود.

دومین حضور شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس در نمایشگاه اختصاصی اوراسیا

توسعه و رشد تجارت هرمس نیز با هدف معرفی شرکت و رصد فرصت‌های تجاری و همچنین ارتباط با تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاران و تجار بین‌المللی در این نمایشگاه حضور داشت. این دومین حضور توسعه و رشد تجارت هرمس در نمایشگاه اختصاصی اوراسیا بود.

در طول برگزاری نمایشگاه، مدیران توسعه و رشد تجارت هرمس ضمن برقراری ارتباط مستقیم با بازدیدکنندگان و جلسات تخصصی بازرگانی، جلساتی با مهمانان و مدیران دیگر شرکت‌های حاضر در نمایشگاه تدارک دیدند که طبیعتا در راستای حضور پررنگ در زمینه‌ فعلیت این شرکت عامل موثری خواهد بود.

کارشناسان توسعه و رشد تجارت هرمس در جلسات متعدد غرفه این شرکت به توضیح فعالیت‌های جاری شرکت و بررسی فرصت‌های همکاری پرداختند. فعالیت‌هایی از جمله:

  • صادرات محصولات کشاورزی نظیر میوه، سبزی و صیفیجات
  • واردات انواع گوشت قرمز و مرغ
  • صادرات فرآورده‌های پروتئینی
  • تجارت انواع خشکبار، آجیل، زعفران و حبوبات
  • تجارت محصولات صنایع غذایی مانند انواع کنسرو، آبمیوه و چاشنی‌ها
  • تجارت مواد غذایی نیمه آماده IQF
  • تجارت مواد اولیه صنایع تبدیلی غذایی و دارویی
  • صادرات فرآورده‌های پتروشیمی
  • تجارت میگو، ماهی و مشتقات زنجیره ارزش ماهی
  • صادرات مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده
  • واردات و صادرات مواد اولیه کارخانه‌های صنعتی

 

 

بازدیدکنندگان غرفه توسعه و رشد تجارت هرمس

از ساعات اولیه نمایشگاه اختصاصی اوراسیا، غرفه توسعه و رشد تجارت هرمس با استقبال بی‌نظیر تولیدکنندگان، صنعت‌گران و بازرگانان داخلی و خارجی روبه‌رو شد. در دومین نمایشگاه اوراسیا حضور مهمانانی از ترکیه، روسیه، قرقیزستان و ارمنستان در غرفه توسعه ورشد تجارت هرمس نقطه عطف نمایشگاه برای این شرکت محسوب میشد. تمرکز اصلی جلسات تخصصی در این غرفه حول فرصت‌های جدید صادراتی و همچنین گسترش تجارت میان کشور ایران و کشورهای حوزه اوراسیا بود.

حضور رایزن بازرگانی کشور ترکیه در غرفه توسعه و رشد تجارت هرمس از دیگر جلسات غرفه این شرکت مدیریت صادرات بود. در این جلسه که با حضور مدیر مدیر عامل محترم توسعه و رشد تجارت هرمس، سعید سلیمانی، برگزار شد رایزن بازرگانی سفارت ترکیه علاقه خود به برقراری ارتباط بین تجار واقعی ایرانی و ترک را اعلام کرد و خواستار ارتباط مستمر میان تولیدکنندگان این دو کشور از طریق شرکت توسعه و رشد تجارت هرمس بود.

حضور سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به حوزه بازرگانی از جمله جناب آقای محمد مهدی پوربصیر از دیگر رویدادهای نمایشگاه اختصاصی اوراسیا برای توسعه و رشد تجارت هرمس به حساب می‌آمد.

استقبال بی‌نظیر تولیدکنندگان داخلی از نمایشگاه اختصاصی اوراسیا

آخرین روز نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان و تامین کنندگان محصولات غذایی به خصوص خشکبار و صنایع مرغ و گوشت سپری شد. نکته جالب توجه حضور بی‌نظیر تولیدکنندگان خرد در این نمایشگاه و علاقه فراوانشان به شروع صادرات اصولی به کشورهای همسایه بود که نشان دهنده شناخت فرصت‌های صادراتی توسط این عزیزان است. با توجه به استقبال بی‌نظیر تولیدکنندگان داخلی از نمایشگاه اوراسیا امیدواریم که اقبال صادرات ایران به کشورهای منطقه اوراسیا و حوزه شانگهای بیش از پیش باشد و چرخ اقتصاد کشور رونقی تازه یابد.

سخن آخر

به جرات می‌توان گفت که توسعه و رشد تجارت هرمس از معدود غرفه‌های مدیریت صادرات و واردات در نمایشگاه اختصاصی اوراسیا 2023 بود که توسط متخصصان بازرگانی و آگاه به بازار منطقه ه خصوص روسیه و قرقیزستان اداره میشد و همین امر امکان ارائه مشاوره صحیح و تخصصی به تمامی مراجعه‌کنندگان را مقدور می‌ساخت. شما می‌توانید برای تماس با کارشناسان بازرگانی و دریافت مشاوره با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

      خانهخدمات[EN Version]تماس